Tuesday, September 1, 2009

mat rempit vs skater....

hah sbut psal skater ni msti rmei gurl2 yg gedik kat luar 2 tngkap leleh pnye kan...
geli bulu ketiak aku tgk skater ni.....
klo sbut mat rempit je sblah mta ponk x nk pndang...
sbnrnye mat rempit mcm ank tri kat mlysia ni...
skater bru je msuk mas bpe thun dah bngge hbis...
klo korang perasan la kan....
korang leh tgk bnyk skte park kat lembah klang ni...
korang p mne2 je msti leh crik skte park la...
aku brani jamin.....
bnyk plak game untuk skater ni....
untuk mat rempeit?????????
MANA???????????
pas 2 aku nk tnye plak....
klo korang p jln2 ade x pnh korang nmpak tmpat tuk mat rempit wat function???
(tempat khas)
mne ade beb,,,,
x ke sial gle mcm 2...
litar btu 3 dah ttup......
function mlm mnggu kat stadium shh alam dah x de.....
kat mne g tmpat mat rempit n nak lpas gian main mto beb...
so plihan terakhir dierang atas jln raya la kan...
cbe cter kat aku......
malaysia x nak ade mat rempit...
cbe la wat persatuan mto yg lgi besar ke kan...
yg leh wat function....
ni tmpat untuk mat rempit ponk x de...
aku x fham btol la.....
mcm mne industri perlumbaan kat mas nak mju....
pling tnggi ponk cub prix je la yg mmpu......
x leh pgi lgi jauh dah.......

10 comments:

  1. tempatnye kat HELL la!
    hahaha!
    mat rempit pun 1 hal,
    try r carik alternatif len,
    bnyk lg cr len yg terbentg tok
    sukan lumbe motor,
    tp sjer crk psl n memalukn ng..
    mmg korg ade bakat,
    geng brani mati la katekan!
    so rajin2 ler wat research,
    ok mat rempit sekalian?

    ReplyDelete
  2. krajaan dah buat la beb.
    club tuk mat motor.
    mat rempit je ngade taknak join.
    nak jugak tunjuk hebat kat jalan raye.
    pastu eksiden.luke2.



    mati.

    tak rase rugi ke?

    kau pun dah berapa kali eksiden do?
    skate tak pernah lak aku dgr kes mati sebab men skate.
    kalau ade pun aku bet tak sebanyak kes kematian mat rempit.


    ni pandangan dari aku je

    ReplyDelete
  3. lagi satu.


    mat rempit bising!


    tensen je aku lepak umah aku dulu.

    ReplyDelete
  4. club celah mne....
    klo ade ponk bnde x jln...
    klo ade plihan raya je sbuk pnggil mat rempit mcm kterang ni g heboh runner bwak dierang pnye bndera 2....
    mat rempit ni mcm dpergunakan,,,,,
    tau la kterang ni golongn bwahan...
    t pas x de gne korang bang kterang ni plak,,,
    x ke sil nme nye 2.....
    aku nak keadilan yg saksama untuk mat rempit...
    x sume mat rempit jahat......

    ReplyDelete
  5. aku pernah dengar.
    tapi tak ingat apa nama club tu.
    heh!

    alaa.
    kalau rase digunakan,
    takyahlaa buat.

    memang lah tak semua mat rempit jahat.
    rambut sama berkutu,
    hati lain2.

    HAHA.

    tak kisah ah rempit tak rempit.
    lu dah kawan ngan gua dari dalam rahim lagi.
    wa talak kisah ma

    ReplyDelete
  6. Hahaha aku gelak dulu.
    1. Aku nak tanya kenapa kau bandingkan Mat Rempit dengan Skater?Kenapa tak Mat Rempit VS Mat Kereta?Kenapa tak Mat Rempit VS Mat BMX?Kenapa tak Mat Rempit VS Inliners?Kenapa tak Mat Rempit VS Mat Futsal?
    Adakah kerana kau pernah kena dumb dengan awek sebab awek tu pilih skater?
    2. Kenapa kau bising kerajaan sediakan skatepark?Kenapa tak bising kerajaan buat tempat futsal?Adakah kerana kau rasa seorang skater itu cool dan Mat Rempit itu tak cool?

    ReplyDelete
  7. keras gak lu pnye komen ni...
    sbnarnye yg len2 2 lom wat g...
    sbor al lu...
    gelojoh plak la ko ni....
    rlax k....
    ke ko x puas at wa bang mat skte plak ni...
    wa buat 1 1...
    tlis kat blog ni ponk bkn kje wa...
    wa tlis kos wa ksian ygk mmber2 yg sebaris ngn wa ma...
    sabor k....
    jgn gelojoh..
    lu trus flow blog ni t ade la.....
    (BUKAN SUME MAT REMPIT JAHAT)

    ReplyDelete
  8. to sikin....
    hah mcm ni la mmber baik aku,,,
    memahami ati mmber yang len...
    love u all la.....

    ReplyDelete
  9. hahaha aku gelak lagi..
    1. Siapa yang gelojoh dulu?Aku tengok kau yg gelojoh pergi "bang" skater macam kau pernah ada kes dengan skater pula.
    2. Mat rempit?Aku pun ada kawan dengan mat rempit.Siap tokan besar pantai dalam lagi.Tarak masalah pun.Dan aku tak pula cakap semua mat rempit jahat.
    3. Aku pun bukan nak cari pasal dengan kau.Cuma aku tertanya kenapa kau marah sangat dengan skater.Terang2 skate itu satu sukan.

    ReplyDelete